Multimedialność przekazu
Multimedia są coraz bardziej wykorzystywane przez firmy, które oferują możliwość korzystania z szerokiego zakresu usług, które coraz częściej pozwalają korzystać z nowoczesnych usług w ramach jednej oferty. Jednocześnie multimedialność to również forma przekazywania informacji oraz realizowania przekazu, która staje się powszechna między innymi ze względu na posiadane atuty. Jednym z takich atutów jest interaktywność przekazu multimedialnego, która pozwala z jednej strony zwiększyć zaangażowanie odbiorów a z drugiej strony zapewnić również interakcje. Interakcja pomiędzy odbiorcą a twórcą przekazu jest szczególnie ważna w przypadku firm, które potrzebują informacji od klientów, które analizując zapewniają im możliwość lepszego dostosowania się do potrzeb rynku. Jednocześnie multimedialny przekaz jako znacznie bardziej naturalny dla odbiorcy, gdyż przedstawiający informacje z wykorzystaniem zarówno obrazu, dźwięku, jak też tekstu, staje się również podstawą między innymi programów rozrywkowych, ale również wykorzystywanych w ramach edukacji.