Multimedia w reklamie
Trudno wyobrazić sobie dzisiaj reklamę bez napisów, bez dźwięku, bez obrazu, bez filmu, bez animacji. Takie reklamy praktycznie nie istnieją. Można śmiało stwierdzić, że każda reklama telewizyjna jest dziś reklamą multimedialną. Na czym to dokładnie polega? Oddziałuje ona na różne nasze zmysły – głównie na wzrok i słuch, a przez to jest znacznie szybciej zapamiętana. Dobra reklama musi być krótka i treściwa, a przede wszystkim zawierać coś, czego nie da się tak łatwo zapomnieć – najczęściej jest to jakaś krótka piosenka. Chyba każdy pamięta jeszcze zimową reklamę Media Expert z Eweliną Lisowską w roli głównej i „włączaniem niskich cen”. Właśnie na tym polega dobra reklama i takie reklamy zadają głęboko w pamięć. Tak tworzy się też świadomość marki. Każdy kto obejrzał tę reklamę wie, czym zajmuje się ten sklep i jakie produkty sprzedaje, bo to na pewno utkwiło mu w pamięci. Jak widać, multimedia w reklamie mają naprawdę szerokie zastosowanie i mogą być prawdziwym kluczem do sukcesu, jeśli rozważnie się je połączy.